finns det en gräns

Finns det en gräns på hur länge man kan koncentrera sig? Jag har nu sutiti i nästan en och en halv timme och skrivit på en uppgift till skolan men kan inte, for the life of me, skriva mer nu. Det står stilla, jag kan verkligen inte skriva något som låter bra. Eller för den delen skriva något alls. Jag vill bara bli klar med den här saken, få den gjort så jag inte måste tänka på den mer, men är samtidigt så trött så att jag inte orkar. Hur som helst så har jag haft två lektioner idag, en av dom var helt fantastik, som vanligt med min nya religion lärare, han e verkligen awesome. Han får en att bli engagerad och skratta. Alla lärare borde vara som han, som faktiskt tycker om sitt ämne och vill lära ut! Nu är det en timme kvar tills jag börjar, kanske ska förska att skriva lite till, men kanske ger upp och vilar till de kommande två lektionerna och till träningen sen,body pump kl.17.30 sen hem och plugga mer och senare så kommer det roliga, mys med emy cajsa och unni :) ska bli mys :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0