om 3 dagar

Om tre dagar så åker jag till skottland. det ska bli jättekul samtidigt som det är en faktor som gör mig stressad. saker känns bättre nu men det stressade sitter fortfarande kvar. det känns nästan som om jag inte gör något samtidigt som jag är upptagen hela tiden. Mina kusiner har ju varit här uppe, eller det är de fortfarande, vi sitter i soffan just nu och myser framför flight of the conchords. Idag har vi varit på stan och i full gång sen klockan 11 eller 12 och kom inte hem förens 19, aj va mina ben gjorde ont när jag kom hem. Sen träffade vi en gamal barndomskompis till jossan som vi åt middag med vilket var väldigt mysigt. Igår var vi också i fullgång. Vi åkte ut till sandhamn och myste och solade lite och några av oss badade, inte jag dårå :P Hur som helst så som jag sa, stressen är fortfarande kvar, vill att den ska försvinna. men jag tror att jag måste inse att jag måste inte träffa alla precis hela tiden för att vi fortfarande ska vara kompisar utan man kan träffas lite mer sällan men inte oroa sig eller tro att vi kommer sluta träffas bara för att vi inte ses lika ofta som vanligt. Det betyder ju inte att jag prioriterar andra före vissa uatn det betyder bara att jag vill frösöka planera saker utan att dubbelboka så att personer inte blir sura. Det är en sak som jag måste bli bättre på, planera. hur som helst, massa depp inlägg känner jag men måste bara få ut det, sen kommer det bli bättre, hoppas jag :) hur som helst, nu har jag typ tappat min koncentrationsförmåga så orkar inte skriva mer haha hur som helst hoppas ni alla har det bra, och även om det var ett tag sen jag träffade vissa så betyder det inte att ni ska tro att jag väljer andra före er eller så utan jag har bara inte tid, jag vill, men jag kan inte, intejust nu, men vi kommer ses snart! hur som helst, puss på er alla  
 
om man bara kan gå och lägga sig här ett tag med en kop te och med sina tankar. men bara ett tag, för sen blir man ju uttråkad ensam :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0