2 december

Idag har varit en mysig dag. Vi alla sov till tolv, åt pannkakor till frukost och sen gjorde jag lite läxor. Efter det så gick vi alla fyra tsm på en mysig vinterprommenad i snön. Nu sitter vi alla hemma igen och myser framför brasan och väntar på lite gäster som ska fira mamma i efterskott och tittar på pirates of the carabian, på tyska såklart :P. Jag bestämmde mig på prommenaden att jag skulle filma istället för att ta bilder, och så ska jag göra en liten minifilm. Har aldrig gjort det innan så hoppas det blir bra. När jag är klar så kommer jag lägga upp den här. Sen kanske det blir ite standard, att filma allt och göra fina filmer :) Men vi får se hur det går med den ideen, som med alla mina andra ideer haha 
lite bilder från igår efter allt firande
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0