Flachau

Just nu så sitter jag i soffan i huset i Flachau. Det är super mysigt, jag tror nog att detta hus är mitt nya edsviksvägen. Den har liksom på samma känsla i huset, det ser inte likandant ut men samtidgt så gör det det. Och det är sjukt mysigt att ha ett nytt edsviksvägen, för hur många fantastiska stunder hade man inte i det huset? Hur mycket skratt har inte det huset hört och hut mycket bus hittade vi inte på förr? Men alla våra gamla saker från huset är ju här så kanske är därför, men det är något annat med, och det är super mysigt! Hur som helst så har jag nu en mamma som är 50, hon bävade fr det igår vid tolvslaget men är på väldigt bra humör idag. Senare så ska vi på middag för att fira mamma och sen hoppas hoppas jag på lite skidåkning imorrn! Känns som en supermysig helg som väntar, förutom lite plugg som jag måste göra, men det går nog ganska snabbt känns det som. Men det är alltid så när jag reser, jag är jätteglad för att jag reser och har det mysigt med min familj samtidigt som jag alltid undrar på om jag missar något. Det har hänt så otroligt många gånger att jag missar roliga fester, myskvällar eller bara saker i allänhet med kompisar för jag inte har varit hemma. Och ja kalla mig bortskämd och att det här inte alls är jobbigt för jag får ju resa och bla bla bla men det är fortfarande jobbigt. Jag hatar att missa saker, att inte få vara med och jag vet inte alls varör jag tycer det är så jobbigt. Jag bara gör det. Försöker att inte bli depp om jag missar något men känns som roliga saker alltid händer när jag är borta. Hur som helst, på lite gladare noter haha ska plugga nu...men de va ju inte så glatt det heller haha men ska skärpa mig i skolan och verkligen kötta så jag inte behöver oroa mig sen efter gymnasiet..för vill kunna resa runt i världen utan att vara orolig. Och juste ja, framtiden, skitkul men läskig, vad ska man göra? Med vem? När, var, hur? Kan skrämmaskiten ur mig iblna, samtidigt som jag kan bli så otrorligt glad över det! nej nu räcker det med ordbajs, vi hörs senare! :D 
puss från österrike 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0