fullspäckad helg

Eftersom att ingen anning uppdatera sina bloggar haha så kände jag för att göra det. Jag har precis varit och tränat med Unni, vi köttade sönder hehe nemen vi tog det lugnt och skönt med massa sittups! Snart är det dags att hoppa i duschen för jag luktar inte så gott och mitt hår är väldigt smustigt, men har en olja i håret som måste verka lite för att mitt hår ska glänsa så vakert som det bara kan haha aa nemen ja e knäpp ett flumm inlägg, men ett inlägg iaf :P Ska ha gympa lektion imorrn med som jag måste planera med emmy, woop woop nej nu ska jag hoppa i duschen för jag e äääckligt haha 
såhär ser jag ut :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0