Plugghysteri

Okej, så hade precis en liten mini meltdown inte på espresso house för jag har så mycket läxor. Och börjar man gråta över läxor så har man för mycket läxor. För nästan tre år sen, i nian, så var det mycket vanligare med sånna, man kämpade som fan med sina betyg. Och vad har hänt nu liksom? Mina betyg är knappast lika bra som förr, min motivation har sjunkit och blir nästan irriterad vare dag för jag har dragit not lotten och fått de sämsta lärarna i norra Real. Har typ två bra. Och det är inte bara mina betyg som har sjunkit på grund av det, utan typ hela min klass har tappat motivationen. Ingen har koll, ingen pallar bry sig. Det enda jag kan tänka på så jag blir glad är att snart är studenten och om ett åt så har jag ingen aning om vart jag kommer vara i världen. Lite läskigt men jäkligt kul. Nu ska deppet sluta, ska försöka vara glad, är påväg till Thomas, det gör mig glad med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0