ultimata alvlappningen

Jag har kommit på vad min ultima avslappning är, matlagning. Jag blir verkligen lugn och på bra humör av att laga mat. Det känns så naturligt och bara sp enhelt, även om det är ett jobbigt recept. Jag tycker faktiskt bäst om att laga mat när man ska göra fler  saker samtigt, att man alltid är i full gång och har massa att göra. Det är bara så härligt. Håller på att hjälpa mamma att laga en förrätt, huvudrätt, efterrätt och en välkomstdrink nu, och vi måste hinna med allt i tid och det är bara så mysigt att laga mat, även under en tidspress. Nej nu ska jag ine skriva så mycket mer om matlagning haha men nu vet ni, ni borde pröva, helt underbart är det! 


Kommentarer
Unni

Jag älskar verkligen Alvlappning! ;)

2012-12-07 @ 20:15:13
URL: http://nextdoorunni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0