Everyday I'm shuffling

Hej hej, nu var det ett tag sen jag skrev, som vanligt, men jag har haft fullt upp. Jag kom fram till Flachau på lördag kvällen och har jobbat sedan söndag. Som tur va så har jag fått lite äldre barn och har åkt uppe i bergen med dem vilket har varit väldigt kul. Det känns bättre nu med jobbet, det var stört jobbigt att jobba med småbarn som bara ramlade hela tiden men nu kan jag faktiskt åka skidor med barnen. Men nu har jag träningsverk i benen och i rumpan för att jag plogar hela dagarna :P Men det är väldigt bra träning att jobba som skidlärare och ska hålla igång när jag kommer hem, funderar på att skaffa en PT så jag blir rippad till sommaren, haha eller kanske bara lite slimad :) Imorrn så är det min sista arbetsdag på ett tag, är lite skönt men måste nog skaffa ett jobb hemma med, tror det är dags nu :P Fast just nu är jag för trött för at tänka, ska försöka att plugga lite men får se hur det går. Kommer nog titta på tv, dricka te och äta chocklad och gå och lägga mig tidigt, myyys, och en när jag kommer ut i mars då ska vi röja! hehe jag tar det lugnt nu och laddar inför det :)
Saknar sommar, saknar promenader mitt i natten när det fortfarande är varmt, saknar solen, men snart, snart kommer den :D


Kommentarer
Unni

Där är ju jag ^^ Vi får ta nattpromenader hela sommaren ihop! Längtar till Juli..

2012-03-04 @ 18:43:07
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

Där är ju jag! Du och jag får ta nattpromendader i sommar, och jag längtar otroligt till tågluffen och hultis också!

2012-03-04 @ 21:49:19
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0