Jake

Jake. Jake är namnet på min nya parfym. Min nya underbara parfym. Den kommer från hollister. Egentligen är den en killparfym men det är därför den luktar så gott! Har också köpt ett par svarta jeans som får min rumpa att se snygg ut hehe och lite andra små saker så jag är nöjd och glad just nu, försöker att inte tänka på att skolan börjar snart och att jag måste plugga massa...väntar med det tills imorrn när jag och Ellen och Anna ska plugga, eller försöka men vi måste verkligen!! Denna termin ska jag vara duktig för kommer ångra det som fan sen om jag bara skiter i det nu. Nu ska jag chilla lite och sen fixa lite med mina nya kläder i lägenheten :) kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0