you are the one that I want

Jag är på extremt ra humör! Idag så har jag gått upp tidigt för att ha en lektion som var inställd, gå tillbaka hem för att sova lite och för att sen träffa anna för att sola lite solarium. Efter det bar det tillbaka till skolan för att ha en till lektion och sen yttligare lite ärenden med anna. Vi köpte bestick, bytte hörlurar och tog en låång och flummig fika :) Det var väldigt mysigt och blev på jättebra humör efter det, men nu ska jag plugga matte. Har prov på torsdag, mindre kul men ska satsa och försöka få bra betyg! Jag har faktiskt försökt bli lite duktigare i skolan, det går faktiskt bättre, inte bra men bättre. Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga förutom att mitt liv käns väldigt bra just nu, jämfört med förra veckan, Ellen, Emmy och Anna vet vad jag pratar om :P hehe hur som helst ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen, men ofatast har jag inget och säga så då orkar jag inte bara skriva massa skit :P

Åhh gud vad jag vill ut och resa, helst av allt åka på en solsmester!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0