det här med blogg

Hej hej, nu var det år och evigheter sen jag skrev här. Men jag har verkligen inte haft någon lust. Har inte haft något att skriva om. Men nu kommer jag och meddelar att jag kanske inte kommer ha kvar min blogg så länge till. Jag har ju inget att skriva om och man känner sig ju bara stressad över att man egentligen borde :P Jag kanske startar upp en ny blogg till mitt p100 arbete och skriver ner varje dag vad jag gör och recept och om jag har middagar för att pröva recept etc så den här bloggen kommer i alla fall finnas kvar till dess :) Måste fundera över det här med p100 och hur jag faktisk ska få ut den liksom om det inte skulle funka med ica eller med någon annan affär. Mimmi kom med ideen om att göra en podcast men jag har inte lust att spela in när jag lagar recepten :P Men annars så skulle jag ju kunna göra en matbogg och faktiskt göra den bra och satsig och så, men jag får se lite vad jag känner för att göra. Vad har jag annars för mig....inte så mycket. Jag fick ett lite ryck nu att kolla rutn lite på olika inredningssidor och se om jag hittar någon din taklampa och någon bra spegel att ha i mitt rum. Jag vill verkligen få upp tavlor och att gardinerna ska komma för får lite damp att  det är så tomt i mitt rum!! Jag vill att man ska se att någon bor i det rummet och att den personen har någon personlighet eller att rummet har en personlighet, eller aa ni fattar ju vad jag menar :) Nej men nu blev jag jätteseg och ska börja leta efter spegel, lampa och tv :D


Kommentarer
Unni

Men radera inte bloggen! Om något så kan du ju låsa den för andra, men det är ju kul att spara ändå!

2012-06-17 @ 11:37:35
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0