lockigt hår och röda läppar

Idag var jag och mamma en kort stund på stan och jag köpte en kamera och mamma ett strykjärn haha sen gick vi på middag med en av hennes kollegor från australien som var supertrevlig! Hon köpte en fin sjal och skål till mamma och hade tagit med från australien två par uggs som jag och mamma ska dela på, dom var super fina! Jag har varit på ganska bra humör idag faktiskt, utvilad och bara avslappnad för det finns typ inget jag måste göra och kan sova hur länge jag vill och göra vad jag vill vilket är helt gudomligt det finns lite saker som jag ska fixa i veckan annars så kommer jag chilla hemma och fixa och lite snånt sen åker jag nog ner till italien på söndag, längtar lite faktiskt för jag bara älskar atmosfären där, låter jättekonstigt men så e det.Nej nu har jag tappat tråden och orkar inte skriva så mycket mer, kanske uppdaterr lite mer nu när jag inte har så mcyekt saker att göra haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0