miidsommaaar!!

hej alla sötungar som läser det här, idag är det midsommar, haha typ klockan e ju efter tolv :P Sitter just nu i soffan efter att alla har gått och lagt sig och alla lampor av släckta, det e jätteskönt att sitta i mörkret ibland. Känner mig typ speedad, glad, jätteglad av någon underlig anledning. Har inte kännt såhär på länge, hmmm jag känner för att hoppa och skutta och så måste jag gå och lägga mig för ska upp tidigt imorr. Men jag är inte på sova humör vilket är segt, fast har tagit medecin sp kommer ändå somna så fort jag lagt huvudet på kudden hehe Ska titta på lite på harry potter 1 så jag somnar med, myyys :)) Imorrn är det iaf midsommar och jag ska ha en mys middag med mina fina och sen ska vi se om vi kan hitta något kul på kvällen, annars så myser vi hela kvällen lång :D ehm känner att jag vill hoppa och sjunga och dansa så ni får ursäkta om texten är flummig för jag är flummig, riktigt flummig hihihih och de e kuuul haha nej nu ska jag sluta skriva för det här är bara massa bajs som inte spelar någon roll:P natti natti <3
detta roar jag mig med just nu :P
Hej 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0