2 månader kvar!!

Idag är det precis två månader tills jag fyller 18!! för vissa kanske det känns som om det är långt kvar men det tycker jag, är supertaggad tills dess :D och vi har nu äntligen bestämmt var vi ska åka på min 18-års resa. Det blir nog LA och San Fransisco, vilket kommer bli super kul, har faktskt inte varit där någon gång, tror jag inte i alla fall :P Imorrn är det måndag igen och det känns inte så värst farligt, det enda är att jag vet att jag måste börja med några arbeten som ska in snart, borde också vara stressad men det e jag inte ett dugg, än...och jag har en känsla att jag kommer vara trött i veckan efter helgen, borde ha tagit igen sömn men så blev det inte, hade för kul för att sova haha hur som helst så ska jag upp lite tidigare imorrn för en morgonprommenad med anna, ska bli mysigt men hon hade något att säga och jag har en känsla av vad det handlar om, troligvis har jag rätt och kommer skälla ut henne lite, men vill ju bara hennes bästa det är därför jag skäller hehe, men känns inte som om jag träffar henne lika ofta även fast vi går i samma klass, så de e lite cp haha men men, får väl ta igen den tiden i österrike, som btw det bara är 13 dagar kvar tills vi åker!!!!:D känner att jag svamlar lite, försöker att inte göra det lika ofta men vet inte riktigt hur det går, kan ju inte riktigt råför det hehe hur som helst så måste jag sova nu för annars kommer jag snooza imorrn och bli sen för at träffa anna, som ändå brukar vara vääldigt standard för mig :P hehe woops, men ska försöka bli bättre, hatar att vara sen, vill inte va det men är lite för tidsoptimistisk ibland...aja hur som helst inget mer babbel nu, natti :)
hahahaha söta!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0