Cupcake konst!

Idag har varit en väldigt skön och lugn dag, slutade tidigt och gick och "tränade" och sen blev det lite prommenad med ellen och sen shopping med mamma. Kännd otroligt skönt att hon är hemma igen, har saknat mamma lite hehe men annars så känns livet rätt så bra, det är snart vår, badrummet är snart klart och skolan är inte så värst jobbig nu, även fast jag borde nog börja med några arbeten, men men :P Något mer? jo juste, ibland så kan man bli lite frustrerad på vissa personer, önskar att de kunde tänka efter lite, det är ju inte svårt, men samtidigt förstår jag. Ibland vill man bara inte tänka, även fast man borde. The heart wants what the heart wants, helt enkelt. Är själv ganska duktig på att inte tänka på vissa saker, men känner att jag är lite för glad för att egentligen orka bry mig. Eller jag bryr ju mig men orkar inte tjata, hjälper ju inte alltid :P Anywho nu ska jag gå och göra fina muffins och dekorera dom lite fancy, får se hur det går, kanske lägger upp en bild kanske inte hehe puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0