förskylning

Hej hej, jag har lyckats bli sjuk, precis innan vi ska åka till österrike med, verkligen perfekt timeing, men jag hoppas på att det går över snart, är mest en snuva nu. Håll tummarna för mig haha Idag har varit en bra dag, även fast onsdgar är min längsta och jobbigaste dag så var den väldigt rolig. Jag blev bla annat instängd med märta av olle, drangel och marcel, sen satt vi och myste på ett café ett litet tag:) Däremot så dampade min lärare på oss idag eftersom vi ska vara borta måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Hon sa bara nej nu går jag och fikar och bara gick från lektionen, sen när hon kom tillbaka så sa hon att jag var tvugngen att fixa problemet och hon bettede sig verkligen oprofesionellt vilket gjorde mig på lite damp humör. Plus att satans marcel låste min mobil så att jag inte kunde använda den på en timma och när det väl gått en timma så råkade jag slå in fel kod och den låste sig i en timma til -.- det var liite irriterande haha fast jag märke idag att jag inte riktigt är på något speciellt humör men att jag bara bestämmer mig för ett humör och så är jag det, fast ändå inte haha nej nu känner jag att ni inte fattar ett dugg och att jag är mitt vanliga babblande själv :P nu ska det ätas och sen kommer lilla Anna förbi och så ska vi plugga ska försöka bli klar med min historia idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0