Gretchen the milkmaid

Hej hej, sitter just nu framför tv och borde plugga och ska faktiskt börja alldeles strax. Borde väl vara mer stressad än jag är, och tror att i det här fallet så skulle det vara bra om jag var lite stressad för då jobbar man ju hårdare, typ :P men men nu är det som det är, ska plugga massa och be mamma hjälpa mig lite och läsa igenom och rätta. Har faktikst inte så mycket att säga, känner hur jag blir tröttare och tröttare och jag vet att jag måste plugga nu som bara gör det värre, usch och fy för plugg! nu blir det jätte osammanhängande hehe men jag orkar inte nu får det vara bye bye for now :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0