Lilla cajsa 18 år!!

Idag fyller en av mins bästa och älsta kompisar är. Vi har kän varandra sen vi var tre och har lyckats hålla ihop, även fast vi har haft våra bråk lite då och då :P Ibland kanske jag har blivit sur på henne när hon inte gjort något och ibland har jag blivit sur när hon har, men hur som helst så spelar det ingen roll. Oavsett om vi bråkar eller inte har vi alltid kul tillsammans. Hon ger mig bra råd och jag inte så bra tillbaka och vi båda skrattar massor när vi är tillsammans. Och idag blir hon vuxen. Hon får nu gå ut, köpa ciggaretter och lätt och och cider. Hon får ta hand om sina egna pengar och bestämma över sig själv, allt man kan önska sig i princip haha hur som helst så är hon faktiskt ute just nu med mimmi, madde och emy och festar loss på baba sonic :D Idag fyller lilla Cajsa år och snart gör jag det med ;) Grattis grattis <3<3<3<3<33<3


Kommentarer
Anonym

Gud vilken hemsk bild

2012-03-08 @ 19:32:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0