plugg och te

Sitter nu här och pluggar till två prov som jag har imorrn. Sitter vid ett ordentlig bord och skriver så känner mig lite som carrie i satc haha men hur som helst så har jag varit hos frisören idag och fixat till mitt hår lite, har blivit lite slitet eftersom att jag inte har haft tillfälle att använda hårinpackning nu när vi inte haft dusch hemma. Men nu är det fint och lent igen och köpte en hårinpackning från Paul Mitchell vilket är ett bra märke :) haha ojoj låter som om jag gör reklam för dem nu :P är på väldigt bra humör även fast jag har en del plugg att göra och så men jag håller humöret uppe :D Och imorrn så fyller en av de bästa personerna 18 år!!! Min lilla, elelr nu stora, Cajsa fyller år och blir nu vuxen! ohh va kul, hon kanske får ett fint födelsedags inlägg imorrn hehe :D
Själv har man har tråkigt hemma och posat när man borde ha pluggat :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0