plugg plugg plugg

Just nu har jag så himla mycket plugg. Det kan debateras att jag kanske borde ha börjat lite tidgare, och det är sant, men har haft massa annat plus att mina lärare är så himla otydliga så att ibland har man ingen aning om vad man ska göra även fasst man vill börja. Men efter den här veckan så kommer det nog inte vara så jobbigt, eller kanske det men inom den kommande framtiden så häner det så mycket skojj att man inte kommer ha tid att stressa, hoppas jag :P Känns som om det händer massa fast ändå inget. Även fast vi åker till österrike på lördag och snart blir det usa med pappa och sen min 18 års dag och sen sommar och sen skola ch trean och sen student, ockej nu går jag vääldigt långt in i framtiden men det känns som om det inte är så långt bort ändå, tiden går ju snabbare än vad man tror. Ja har inte så mycket mer att säga just nu, är trött men ska sitta och kötta plugg nu. Var och plugg fikade lite med märta och sen kom ellen och då tog vi en liten paus. Det var lite skönt att komma hemmifrån och bara vara ute i friska luften lite. okej men nu har jag ingte mer att säga. Nu ska jag plugga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0