Don't worry be happy!

Nu ligger jag här i min säng och små ler för mig själv, eller små ler det är rättare sagt ett ganska stort leende. Det finns några olika anledningar men mest för att jag fyller 18 idag!! Känns lite overkligt ändå men kul, jättekul. Och imorrn så blir det mysmiddag med alla mina fina brudar och sedan utgång, hihi äntligen!! :P jag känner att så här bubbligt glad har jag inte varit på länge, det kitlas i magen som små bubblor av glädje, känns jättebra:) är så glad!!! Hihi ja det var inte så mycket mer att säga just nu, förutom godnatt dårå :) egopic men nu fyller denna brud 18!!!!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0