.

Nu har jag inte bloggat här på jag vet inte hur länge. Jag har tänkt på att skriva något inlägg ibland men sen kom jag på att jag inte hade något interessant att skriva. Men kände att nu är det dags att skriva något. Jag har nu i helgen varit ute på cajsas landställe, blev kidnappad ut dit som en födelsedags överraskning av dom gulligaste :) Sen så det som såklart är det roligaste som kommer hända inom en snar framtid är att Madde, Tessan och Malin tar studenten!! Madde tar den redan på torsdag och tessan på fredag, kommer bli så himla kul och jag längtar själv så himmla mycket. Och på torsdags kvällen så blir det slutskivan för tibble, kommer bli gaalet och kuul :D Jag ska åka med på tessans flak, hoppas att det blir kul, kommer det nog :) Jag ska ha mitt sista prov för terminen imorrn, är jättetrött men ska sitta och plugga så mycket som jag kan och se till att jag kommer ihåg så mycket som möjligt. Håll tummarna för mig haha nemen nu är det tillbaka till plugget och lite dark knight i bakgrunden förstås :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0