i'm a doer

Okej, det kanske inte riktigt stämmer, jag har ju en tendens att skjuta fram saker till sista minuten, men just nu känner jag mig duktig. Jag har nu beställt hem blanketter och bokat tid för synundersökning så att jag kan gå på körskola i sommar. Jag har också gjort min geografi uppgift, i alla fall så mycket som jag kan och ska läsa min svenska bok. Jag ska läsa Jane Eye till svenskan och den är väldigt bra, lång men bra :) Annars känns livet väldigt stressigt just nu, det är mycket på gång. Mycket i skolan, många partaj på gång här hemma, massa annat som ska fixas och planerasd. Sen måste man ju a tid med att ha ett liv också, och det har man väl tid med nöd och näppe. Hur som helst så var det inte så mycket mer att säga och jag känner mig lite stressad men ändå glad, och jag vet inte ens om ni kommer fatta vad jag skriver men men :P OCH JAG FYLLER ÅR OM TVÅ DAGAR!!!!TAGGA!!!!!! :DDDDD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0