sitter i solen och se ett stort jävla åskmoln komma mot en

Har nu inte bloggat på superlänge, men har inte haft någon lust. Det känns som om det är väldigt mycket på en gång just nu. Både i skolan och resten av livet. Vet inte riktigt vad jag ska göra, finns inte så mycket att göra. Men vill ändå göra något och inte bara sitta och titta på. Jag vill vara gladare än jag har varit på den senaste tiden, vill vara lite mer som förrut. Fast samtidigt så måste det finnas en anledning till att jag har förändrats och jag vill att det ska vara för det bättre men vet inte om det är det eller inte. Jag skulle vilja kunna spola fram tiden då det inte är lika jobbigt, eller där det inte är lika på mycket på en och samma gång. Jag vet att det kommer bli bättre snart, men snart är om ett tag inte nu. Nu låter det som om jag är jättedeppig och livet suger men så farligt är det inte, överdriver väl lite plus att just nu känns det ganska segt. Funderar på att äta något litet och sen sova redan för är för trött för att tänka. Så mycket att tänke på, så mycket att göra, för mycket. I alla fall för lilla mig just nu. Imorrn kommer det nog kännas bättre om jag och ellen kommer in på grönan och kollar på lmfao, skulle vara super kul! Ska plugga massa i helgen och ska träna och det ser jag faktiskt fram emot. Man känner sig så duktig efter träningen och snygg för den delen med haha iaf ibland :P gud vad jag bablar, inget hänger säkert ihop och ni fattar väl typ inget haha men men sån är jag och ni får leva med det :)


Kommentarer
Unni

På din födelsedag kommer allt vända och inga åskmoln kommer synas på hela våren sommaren, det tror jag. ! Sen ska du inte boka upp dig till den 9 juni

2012-05-04 @ 14:57:43
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

Det har inte med din födelsedag att göra men det kommer bli kul!

2012-05-05 @ 15:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0