tattoo

Nu är det såhär, tatueringar är ju så sjukt fina om dom är små och i helsvart. Och skulle så gärna villja skaffa en! Men ett problem är ju att min familj kommer döda mig om jag gör det, kommer vara ute ur arvet säger farmor och farfar vilket alltid är kul at höra. Sen så är ju det andra problemet, jag kanske vill ha en tatuering nu men vad kommer jag tycka om den om 10 år? Jag tycker den är fin nu, men jag kasnke tycker dne är töntig eller ful då. Så jag är jättekluven, jag vet verkligen inte. Vad tycker ni? För jag har funderat på det här ett tag nu och ibland försvinner sånna här ideer men inte denna...den ligger alltid i baktankarna. Men innan jag skulle göra något, OM jag gör något, så måste jag nog först övertala mamma, sen pappa, sen farmor och farfar....om det ens går. Äsch för att tänka på roligare saker, här är fina tatueringar som jag skulle vilja ha! 
 
Fast jag vill inte ha den så stor, jag skulle vilja ha den ganska mycket mindre.


Kommentarer
Unni

Man kan ju se på en tattuering som en del av sig själv från en viss tid. Jag menar att om du tänker tillbaka på den delen av dit liv när du ser din tattuering så kommer du nog inte tycka att den är töntig sen. Bara du gör tattueringen helt utan ångest! Jag är också lite sugen..

Svar: Ja men tänkte på det med...vi kanske kan göra dom tsm :P
Gaby

2012-11-22 @ 10:47:58
URL: http://nextdoorunni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0