Sockersöt

På senast tiden så har jag ätit så himla mycket onyttig mat. Jag har ätiti massa socker och massa kolhydrater. För det är ju så satans gott, det är något av det godaste man kan äta, och bröd mmm rostat bröd med smör så himla gott! Men samtidigt som det är så gott och jag bara äter på så har det ju en en väldigt otrevlig bieffekt, att man kanske lägger på sig lite extra här och var, som tex runt magen, vilket inte är särskilt kul.....men som sagt, maten e ju så god. Så vad ska man göra, jag ångrar inte att jag ätit sakerna som jag ätit, utan det är med sen, när jag ser vad allt det gör som jag kan tänka nejmen oj då, detta borde jag ändra på...men vill orkar jag, vill jag, ja jag vill nog. Det är ju så fint att kunna ha en magtröja och att magen ska vara platt under, fast jag bryr mig inte så mkt egentligen om andra utan det är ju mest hur jag känner mig själv i min kropp....hmmm ja ni detta är jobbigt hahah verkligen ett i-landsproblem men så e det, men nu ska jag typ sova, det börjar bli ganska sent och jag börjar vääldigt tidigt...usch för matte asså... 
 
 
 


Kommentarer
Unni

Jag ska på glitterfest imorrn ^^ men jag funderar nästan på att ha något på nyår, fast jag vet att du har mycket annat för dig!

2012-10-09 @ 17:48:37
URL: http://nextdoorunni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0