en lördagskväll i göteborg

Ofta när någon frågar vad gjorde du i lördags så kan man svara jag gick ut eller inget eller va med kompisar, men det är inte så ofta som man säger jag satt och pluggade. Vilket är vad jag gör just nu, inte alls likt mig men det känns ändå skönt på något sätt.Nu kommer jag kunna sova gott när jag vet att jag har gjort lite p100, lite engelska och lite annat, inte ofta jag ens gör så mycket på vardagar eller på dagar i allmänhet. Hur som helst så är jag i göteborg nu men kommer hem imorrn, eller rättare sagt idag. Hur som helst så var vi på stan lite idag och lyssnade lite på musik tack vare volvo trucks och shoppade lite. Det blev bara några nya tröjor, enkla som kommer vara awesome att ha på vinterna när man inte vet vad man ska ha på sig, eller passar iofs nu också. Jag klar mig typ i pyjamas redan nu haha nej nu ska jag plugga lite till och sen sova :) hoppas ni har det bra vart ni än e :) 
Nej nu tog koncentrationsförmågan slut! hej hop :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0