the past, the present, the future

Vad ska man göra efter gymnasiet? Jag får verkligen ångest över att bara tänka på det. Jag vet inte någonting. Men jag vill så gärna veta. Jag vill så mycket men vet inte inte hur jag ska göra, vad jag ska göra för att det ska bli så. Hur ska jag ens kunna bestämma min framtiden om jag inte ens har koll på min nutid. Jag har verkligen ingen koll, på något. Samtidigt som jag har koll på så mycket, jag vet inte vad jag ska göra, vad jag vill göra eller vad jag borde göra. Jag vet inget. Jag är förvirrad och trött, irriterad och tom. Oavsett hur mycket jag funderar eller pratar om det så hjälper det inte. Jag är lika förvirrad som innan, om inte mer. jag behöver hjälp, en förändring, något bara som kan hjälpa mig. nej nu ska jag sova, sen träna och sen plugga......samma gamla vanliga, inget nytt, inget spännande, ingenting. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0