lat mask

idag har jag verkligen inte gjort någonting. Det är skönt men samtidigt så är det något som inte känns rätt. Jag tror det är för att jag har vart stressad och fullbokad så länge så att min kropp är ovan att inte göra något. Men igår så hade vi det jättemysigt hemma hos madde, vi åt tacos och drack sangria och öl. Det va jättegott! Sen gick några av oss ut men för min del blev det en tidig kväll och jag åkte hem redan kl.00. Det blev lite för mycket för mig och jag kände av då att jag saknar thomas. Jag vet fortfarande att det var rätt val men jag saknar fortfarande honom. Det kommer lite i vågor, oftast är jag glad men sen så kommer det ibland att jag vet att jag inte har en pojkvän längre. Det känns verkligen konstigt att se mig själv som singel, har fortfarande inte riktigt vant mig vid det, inte än iaf :P Hur som helst, nu måste jag verkligen komma igång med träningen, har just nu fått en varning från stats för jag har glömt avboka mig själv på tre massa den senaste 2 månaderna så måste vänta i 5 dagar innan jag kan boka fler pass hehe men jag har redant bokat pass fram till tisdag och får väl gå på gym tills dess. Jag måste erkänna att jag har ätit lite onyttigt de senaste dagarna men jag känner att jag får, med tanke på. Men imorrn så ska jag sluta, inget mer! Måste börja träna så jag blir snygga och smal igen, vet inte exakt hur mycket jag vger så kan inte säga hur mkt jag vill gå ner men vill väga 64-65 kg tror jag, då känner jag mig som bäst :) hur som helst, ska fortsätta att inte glra någoting nu och kollar på star trek med te i soffan, mysigare kan det inte bli :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0