shit pommes

nu är det väl officiellt. jag är singel. vilket jag inte har varit på typ två år. gud va länge det låter, men det är ju länge med. Men men, det känns faktiskt väldigt skönt att kunna säga det, jag är singel. Jag ångrar inget, men kanske kommer göra det nu i framtiden efter som jag är singel nu haha usch av trashigt det lät men jag hoppas att ni alla tolkar det rätt! Jag är glad nu, men det är klart att jag komer sakna thomas, om jag inte gjorde det så skulle jag ju vara helt känslokall, men just nu, kanske för att det fortfarande är overkligt, känns det bra. Och det är jag glad över, det är även tack vare thomas som jag är glad, både han och jag ville avsluta det på ett bra sätt. Tror det har hjälpt och kommer hjälpa. Nej en nu har jag inte så mycket mer att säga förutom wohooo jag är singel!! :D hehe puss puss på er alla som har varit så gulliga och har hjälpt mig genom detta och stöttat mig genom allt! <3 
 
Egotime! :D :D :D :D 
hehe men nu måste världen se vad som är upp for grabs liksom :P 
 


Kommentarer
anna

singel yay!! :D tänk när du var singel och vi två va i össterike för ett år sen hahaha så spårat ska det vara

2013-01-10 @ 23:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0